Jag antog utmaningen!

Fick ju en utmaning av Babyyoucancallmesven att skriva 8 saker om mig själv. 
Så då kör vi då..... Hmmmmm
1 Jag brukar dricka yoghurt och juice direkt ur paketen i vårt kylskåp ( sorry dom jag bor ihop med)
2 Jag har alla mina kläder sorterade i färgordning ( haha oväntat va??).
3 Jag ligger alltid och fantiserar innan jag somnar. Gillar att drömma mig bort och skapa filmer där jag naturligtvis har huvudrollen.
4 Jag skulle aldrig gå och lägga mig utan att smörja in fötterna med fotsalva. 
5 Jag gråter minst 1 gång per vecka. 
6 Jag har varit riktigt hejdundrandes genom jättelycklig massor av gånger i mitt liv.
7 Jag brukar sjunga för full hals till mina fina Spotify listor med hörlurar på när jag städar för mig låter det jättebra efersom jag har musiken i mina öron , för dom jag bor med som inte hör musiken för att jag har hörlurar utan bara hör mig waila vet jag inte riktigt hur det låter.
8 Jag är rädd för att bli ensam och övergiven.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0