I have been bitten by an African mosquito, Africa is now in my blood...

Om du kommer hem till oss så ser du ganska snart tydliga spår på att här bor det människor som har ett interesse för Afrika. Jag har ju rest en del men vill resa mycket mer, det är bara pengarna,tiden och semesterbrist som hindrar, viljan finns där. Men jag har allt en hel del drömmar som jag hoppas kunna förverkliga under kommande år framöver. Jag var en gång på en fest och täffade en kvinna med ett så fint halsband , hon hade Afrikas kontinent i silver runt halsen. Vi började pratat med varandra och hade så mycket att diskutera hon hade också rest och jobbat i olika länder i Afrika. När vi skulle skiljas åt sa hon " Ja du Monica då är du som jag bitten by the African mosquito, now you have Africa in your blood..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0