Hemma hos oss just nu...

Våren är på väg, och känslan är lika fantastisk varje år, kanske man tom njuter lite mer för varje år...
Då kommer energin tillbaka och man får fixar lust hemma.
 
En dag var jag och Andrea och gjorde stan i the big city Göteborg, då strosade vi runt i massa mysiga affärer. Denna fina öppna hand fick följa med hem, snygg och en fin symbol..
Blev trött på att sitta uppflugen på en barstol och ha laptopen på en byrå så har inskaffat ett riktigt skrivbord med stol till, har handlat på Hemlyckan i Alingsås som omvandlar gamla antika möbler!
             Samuels rum har fått turkos, gröna vårfärger.
På shoppingrundan i Göteborg besöktes min favoritaffär Marimecko och det blev ett nytt ljusare tyg till hallsoffan.
I köket har det bytts färger, just nu är jag väldigt förtjust i orange, denna varma fina härliga färg...
Clipper är mitt stora favorit te just nu, provar massa olika sorter alla lika goda!
Vid besöket på Marimecko hittade jag iphone skal, var tvungen att ha ett, valde Unikko , himla snyggt tidlöst mönster.
Här har vi me, moi, myself, som kan rapportera att nattlinnesliv på en ledig dag är livsnjutning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0